Ældrestyrken/Enhedslisten i Gladsaxe

Ældrestyrken er for medlemmer over 60 år af Enhedslisten i Gladsaxe og andre ældre med interesse for sociale forhold, ældrepolitik, kulturelle og lokalhistoriske emner og international politik.

Vi mødes kl. 12.00 til ca. 15.00 den sidste torsdag i hver måned i Seniorklubberne, Høje Gladsaxe Torv 2G. Her spiser vi frokost sammen, synger og drøfter aktuelle, politiske emner med vægt på dialog og debat.

Se listen over Enhedslistens mødeaktiviteter i 2017 (pdf)

Møderne i Ældrestyrken er også åbne for andre interessede end medlemmer af Enhedslisten, men tilmelding er nødventdig senest 3 dage før et møde afholdes, af hensyn til frokosten, og fordi vi højst kan være 25 deltagere. Vil du vide mere om vores aktiviteter, kan du ringe og høre nærmere på 20 47 68 90 eller skrive til [email protected].

Deltagere i Ældrestyrkens møde torsdag den 27. oktober 2016 i Seniorklubberne Høje Gladsaxe. Foto: Carl Christian Lauridsen.

Mere om Ældrestyrken

Læs om Ældrestyrkens seneste aktiviteter

Besøg Ældrestyrkens side hos Seniorklubberne

Ældrestyrken blev oprettet i 2011.

Nordahl Grieg sagde engang, at der er to muligheder:

"Man kan deltage i politik, eller man kan blive offer for politik."

Mange af os har siden vor tidligste ungdom valgt at deltage. Vi ønskede at ændre det bestående samfund. Vi, der har forladt arbejdsmarkedet, kan og skal ikke melde os ud af den politiske kamp – tværtimod.

Ældrepolitisk Udvalg – for dig!

Enhedslistens Ældrepolitiske udvalg har sin egen hjemmeside: aeldre.enhedslisten.dk

Her kan du nemt og hurtigt orientere dig om, hvad der sker på ældreområdet – både kommunalt og landspolitisk. Send forslag, indlæg eller kommentarer på mail til [email protected] eller ring til Ole Nielsen på 20476890.

BilagStørrelse
Ældrestyrken omtalt i 60+-bladet december 20151.47 MB